27 Aralık 2014 Cumartesi

MUTLULUĞA ORTAK OLMAK

Ne kadar güzel bir duygu birilerini mutlu etmek ve o mutluluğa ortak olabilmek... 

 Ayşe hanımla Zerya'ya hamile olduğu dönemde tanıştık, magnetler hazırladım, diş partisi için aylar önce hazırlıklar başladı, Süper annemiz daha öncede olduğu gibi erkeden planlar yapmış ve yine güzel fikirleri ile hazırlıklar tamamlandı. 

Hobilerimi hayata geçirdiğim için her seferinde iyi ki diyorum iyi ki bu işi yapıyorum, öyle güzel insanlarla tanışıyorum ki, müşteri ilişkisinden ziyade arkadaş oluyoruz, miniklerin resimleri geliyor Aslı ablası bak bu gün biz ne yapıyoruz, dişleri çıkıyor, yürümeye başlıyorlar vs  bu anlara şahit olmak, onlarla büyümek çok güzel bir duygu....
 Bu güzel ve özel anlarına beni de ortak eden Ayşe hanıma ve tüm annelerimize çok çoookkk teşekkürler....


Hiç yorum yok: